BODI DIFFRNT: BIZ LAB 2025

BODI DIFFRNT:
BIZ LAB 2025

BREZPLAČNI Podjetniški laboratorij za ženske v fazi rasti

Vabljena, da se pridružiš skupnosti žensk, ki vodijo podjetja z ambicijo, odgovornostjo in pogumom, da razmišljajo drugače. Začenjamo cikel dogodkov, zasnovan za podjetnice v fazi rasti in razvoja, ki si želijo konkretnih znanj, prebojev in povezav.

Pripravljamo butična predavanja in mreženjske cikle, kjer bomo raziskovale, kako graditi stabilno rast, pametno financiranje, prepoznaven nastop in osebno jasnost.

Vsebine bodo praktične, navdihujoče in usmerjene v trajno rast, več informacij in prijava s klikom spodaj

Programi se izvajajo v partnerstvu s SPIRIT Slovenija, javna agencija ob finančni podpori Ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport.

V sodelovanju z:

Predavanja

26. 8. 2025 – Vitko, hitro, pametno: Recept za sodobno poslovno rast

1.

Lokacija: Ljubljana, Great Leadership Solutions, Dunajska 144

Predavanje vodi: Lucija Sajevec (So-ustanoviteljica podjetij GREAT Leadership Solutions, Infinite Pure Solutions in Infinit) 

Dogodek bo posvečen ključnim vprašanjem stabilne, agilne in pametno vodene rasti podjetij, ki jih vodijo ženske. Udeleženke bodo spoznale, kako lahko tudi v času hitrih sprememb in omejenih virov zagotovijo dolgoročno stabilnost, ustvarjajo nova delovna mesta in širijo poslovanje na trajnosten način.

  1. Pomen stabilne rasti podjetja

Predstavili bomo, zakaj je stabilna rast pomembna za dolgoročno vzdržnost poslovanja, kako vpliva na ustvarjanje in ohranjanje delovnih mest ter zakaj je širitev poslovanja smiselna šele po utrjenih notranjih procesih. Dotaknili se bomo dilem med hitrostjo rasti in stabilnostjo poslovanja.

  1. Dobra praksa uspešnega slovenskega podjetja, ki ga vodi ženska

Na primeru izbranega podjetja bomo predstavili:

  • katere odločitve in pristopi so vodili v stabilno rast,
  • kateri izzivi so se pojavili in kako so jih naslovili (npr. prenova ekipe, prehod iz mikropodjetja v širši trg, dostop do financ),
  • katera orodja so uporabljali (npr. strukturiran poslovni model, digitalna orodja za vodenje, analitika, mentorstvo).
  1. Metode in orodja za vodenje rasti in razvoja

Predstavili bomo konkretna, dostopna orodja, kot so:

  • Business Model Canvas in Lean pristop za agilno načrtovanje,
  • Digitalna orodja za projektno vodenje in avtomatizacijo,
  • KPI matrika za spremljanje uspešnosti,
  • metode za upravljanje osebne energije podjetnice (npr. time-blocking, notranji kompas odločanja), saj je rast podjetja neposredno povezana z notranjo jasnostjo podjetnice.

26. 9. 2025 – Številke niso ovira, so tvoj kompas za rast

2.

Lokacija: Ljubljana, Great Leadership Solutions, Dunajska 144

Lucija Sajevec (So-ustanoviteljica podjetij GREAT Leadership Solutions, Infinite Pure Solutions in Infinit) 

Dogodek bo posvečen ključnim vprašanjem finančne pismenosti in finančnega vodenja podjetij, ki jih vodijo ženske. Udeleženke bodo pridobile znanje in samozavest za sprejemanje odločitev na podlagi številk. Spoznale bodo, kako lahko tudi brez finančne podlage učinkovito berejo finančne izkaze, upravljajo denarni tok in se samozavestno pogovarjajo o investicijah.

  1. Pomen finančne pismenosti za rast podjetja

Predstavili bomo, zakaj je finančna pismenost ključna za dolgoročno vzdržnost poslovanja – in zakaj je to ena največjih slepih peg mnogih podjetnic. Govorili bomo o tem, kako razumevanje številk omogoča boljše odločanje, preprečuje izgube in odpira vrata do financiranja. Dotaknili se bomo tudi notranjih ovir (npr. “jaz nisem za finance”) in zakaj je prav podjetnica tista, ki mora imeti kompas v rokah.

  1. Dobra praksa uspešnega slovenskega podjetja, ki ga vodi ženska

Na primeru izbranega podjetja bomo prikazali:

  • kako je vodja začela upravljati s financami kljub začetni negotovosti,
  • kako je vzpostavila osnovne kazalnike in s tem pridobila večjo kontrolo nad poslovanjem,
  • kako je načrtovala rast z jasnim pogledom na denarni tok in dobičkonosnost,
  • ter kako se je samozavestno začela pogovarjati z bankami in investitorji.

  1. Metode in orodja za učinkovito finančno vodenje

Predstavili bomo konkretna, preprosta orodja in pristope, ki jih lahko podjetnice začnejo uporabljati takoj:

  • branje osnovnih finančnih izkazov (bilanca, izkaz poslovnega izida, izkaz denarnih tokov),
  • Cash Flow Planner za načrtovanje prihodkov in odhodkov,
  • KPI preglednica (npr. stroškovni delež, bruto marža, EBITDA),
  • praktični vodič: »Kako se pripraviti na pogovor z investitorjem ali banko?«
  • ter mini refleksijo: »Kakšen je moj odnos do denarja – in kako vpliva na moje odločitve?«

10. 10. 2025 – Učinkovito trženje in prodaja: Moja zgodba, moja znamka, moj vpliv in moja priložnost

3.

Lokacija: Koper, Kulturno izobraževalno društvo Pina, Gortanov trg 15, 6000 Koper

Lucija Sajevec (So-ustanoviteljica podjetij GREAT Leadership Solutions, Infinite Pure Solutions in Infinit) 

Učinkovito trženje in prodaja

Dogodek bo namenjen sodobnim pristopom v marketingu in prodaji za podjetnice, ki želijo okrepiti svoj tržni položaj, povečati prepoznavnost in učinkoviteje nagovarjati svoje idealne stranke. V ospredju bodo konkretna orodja, trendi in praktične tehnike, ki omogočajo večji doseg, boljše povezovanje z občinstvom in konverzijo v prodajo – tudi z omejenimi sredstvi.

  1. Kaj pomeni učinkovito trženje leta 2025?

Sodelujoče bodo spoznale ključne trende sodobnega digitalnega marketinga – od mikro vplivnežev in personaliziranih vsebin do kratkih video formatov in lokalnega oglaševanja. Poudarek bo na tem, kako izbrati prave kanale, kako postaviti konsistentno sporočilo in kako se razlikovati v prenasičenem digitalnem prostoru. Poseben poudarek bo na prodajnem lijaku in kje v njem največkrat odpadejo priložnosti.

  1. Dobra praksa uspešne podjetnice, ki je s pametnim marketingom okrepila prodajo

Predstavili bomo primer podjetnice, ki je:

  • zgradila močno osebno blagovno znamko,
  • z zgodbo pritegnila zaupanje skupnosti,
  • uporabila digitalna orodja za avtomatizacijo marketinga,
  • in z majhnim proračunom ustvarila velik učinek.

Izpostavili bomo, kako je storytelling postal most med izdelkom in stranko ter kako so jo kupci začeli spremljati – ne le kupovati.

  1. Metode in orodja za sodoben marketing in prodajo

Praktična predstavitev dostopnih orodij in tehnik, kot so:

  • uporaba AI za pripravo vsebin (besedil, oglasov, objav),
  • osnovni framework za zgodbo (StoryBrand, Hero’s Journey v poslovnem kontekstu),
  • mini vsebinski načrt za socialna omrežja,
  • pregled aktualnih orodij za e-mail marketing in sledenje konverzijam,
  • ter uporaba osebne blagovne znamke kot strateškega prodajnega kanala.

7. 11. 2025 – Moč rasti - moja rast in rast mojega podjetja

4.

Lokacija: Ljubljana, Great Leadership Solutions, Dunajska 144

Lucija Sajevec (So-ustanoviteljica podjetij GREAT Leadership Solutions, Infinite Pure Solutions in Infinit) 

Dogodek bo namenjen podjetnicam, ki želijo graditi podjetje z jasnimi temelji, dolgoročnim pogledom in sposobnostjo uravnotežiti rast, ljudi in trg. Skozi konkretne primere in praktične pristope bomo pokazali, da stabilna rast ni nasprotje ambicioznosti – temveč njeno nadgradnjo.

  1. Pomen stabilnosti kot strateške prednosti

Predstavili bomo, zakaj so podjetja, ki rastejo premišljeno, dolgoročno uspešnejša. Sodelujoče bodo spoznale, kako stabilna rast omogoča večjo odpornost na tržne spremembe, bolj zavzete ekipe ter manj stresne prehode med fazami razvoja. Govorili bomo tudi o tem, kako stabilnost ustvariti – ne le čakati nanjo.

  1. Dobra praksa podjetja, ki gradi rast na stabilnosti

Na primeru uspešne podjetnice bomo prikazali:

  • kako je oblikovala jasen razvojni načrt,
  • kako je ob rasti skrbela za zdravje ekipe in notranjo kulturo,
  • katere odločitve so bile ključne (npr. kadrovski prehod, počasna uvedba novih trgov, zavestno zavrnitev določenih priložnosti),
  • in kako je stabilna rast omogočila tudi večjo kredibilnost pri partnerjih, investitorjih in kupcih.

  1. Orodja in metode za vodenje stabilne rasti

Sodelujoče bodo spoznale uporabna orodja za strateško rast, kot so:

  • vizijski kompas in fazni načrt rasti podjetja,
  • analiza notranje pripravljenosti (ekipa, finance, procesi),
  • Risk Radar: pregled ključnih tveganj ob rasti,
  • in metode za ohranjanje fokusa in energije vodje v obdobjih rasti.


Pri vseh predavanjih bo predstavljeno tudi podporno okolje in mreže za stabilen razvoj podjetja.

Mreženjski dogodki

Rast podjetja – Ljubljana (21. 8., 28. 8., 4. 9. 2025) Ura: 15:00 - 16:30

1.

Lokacija: Ljubljana, Great Leadership Solutions, Dunajska 144

Mreženjski sklop vodi: Lucija Sajevec (So-ustanoviteljica podjetij GREAT Leadership Solutions, Infinite Pure Solutions in Infinit) z gostjami

To je ciljno usmerjen mreženjski cikel – tri intenzivna srečanja v majhni skupini podjetnic, ki se soočajo s podobnimi izzivi pri rasti podjetja.

21. 8. 2025 – Srečanje #1 Diagnoza – kje smo kot podjetje, kaj delamo dobro, kje rabimo premik in spremembo

Cilj: Definiramo konkretno ciljno stanje vezano na hitrejšo rast in razvoj podjetja – vsaka podjetnica zase

Vsebina:

  • Kaj podjetnice zaznavajo kot oviro pri rasti, kje so vplivi priložnosti in tveganja
  • Postavitev skupnega fokusa: en izziv, različni pristopiž
  • Ključna področja: optimizacija poslovanja, struktura v podjetju, procesi, metrike za rast, tehnologija, AI, vizija

Rezultat: Jasno opredeljen izziv vsake podjetnice + skupinski cilj za napredek

28. 8. 2025 – Srečanje #2 Premik

Gostja srečanja: Tajča Pavček (Ekolife natura d.o.o.)

Cilj: Predstavimo orodja, izmenjamo dobre prakse, in raziščemo možne poti naprej

Vsebina:

  • Predstavitev možnih orodij, načinov vodenja in trendov (optimizacija, metrike za rast, tehnologija, AI)
  • Primer dobre prakse iz drugega podjetja
  • Moderirana izmenjava izkušenj in pristopov med podjetnicami, interaktivna delavnica, delo v parih

Rezultat: Vsaka udeleženka izbere eno konkretno spremembo, ki jo bo preizkusila do 3. Srečanja

9. 9. 2025 – Srečanje #3 Rezultat

Cilj: Evalvacija izvedenih premikov in priprava nadaljnjega načrta

Vsebina:

  • Kratka retrospektiva: kaj smo preizkusile, kaj deluje, kaj ne
  • Peer-to-peer povratna informacija
  • Načrt za utrditev spremembe v poslovnem modelu ali procesih

Rezultat: Zabeležen napredek vsake podjetnice + naslednji korak za rast

Finančno upravljanje – Ljubljana (29. 9., 6. 10., 13. 10. 2025) Ura: 15:00 - 16:30

2.

Lokacija: Ljubljana, Great Leadership Solutions, Dunajska 144

Mreženjski sklop vodi: Lucija Sajevec (So-ustanoviteljica podjetij GREAT Leadership Solutions, Infinite Pure Solutions in Infinit) z gostjami

To je ciljno usmerjen mreženjski cikel – tri intenzivna srečanja v majhni skupini podjetnic, ki se soočajo s podobnimi izzivi pri finančnem vodenju podjetja. Naslavljamo resnične izzive iz poslovanja podjetnic: pomanjkanje vpogleda v lastne številke, nejasen nadzor nad denarnim tokom, težave pri financiranju in pripravi na investicije.

29. 9. 2025 – Srečanje #1 Diagnoza

Cilj: Razjasnimo izziv, razbijemo ga na sestavne dele in definiramo konkretno ciljno stanje

Vsebina:

  • Opredelitev izziva: Kaj podjetnice zaznavajo kot oviro pri finančnem upravljanju
  • Postavitev skupnega fokusa: en izziv, različni pristopi
  • Ključna področja: branje finančnih izkazov, spremljanje denarnega toka, viri financiranja
  • Določitev ciljev do 3. srečanja

Rezultat:

  • Jasno opredeljen finančni izziv vsake podjetnice
  • Skupinski cilj: izboljšanje finančnega nadzora in priprava na rast

 

6. 10. 2025 – Srečanje #2 Premik

Gostja srečanja: Mihaela Černe ( podjetje Midora d.o.o.)

Cilj: Predstavimo orodja, izmenjamo dobre prakse in raziščemo možnosti za izboljšave

Vsebina:

  • Predstavitev sodobnih orodij za finančno spremljanje (npr. dashboardi, enostavni kazalniki)
  • Primer dobre prakse: podjetnica, ki je s preprosto finančno optimizacijo omogočila rast
  • Pregled možnosti financiranja (razpisi, zasebni vlagatelji, crowdfunding, bančni viri)
  • Delo v parih: ena podjetnica, en konkreten problem, ena rešitev

Rezultat:

  • Vsaka podjetnica izbere eno finančno izboljšavo, ki jo preizkusi do 3. srečanja

(npr. uvedba preglednice denarnega toka, priprava na investitorja)

29. 9. 2025 – Srečanje #3 Rezultat

Cilj: Evalvacija izvedenih premikov in priprava nadaljnjega finančnega načrta

Vsebina:

  • Kratka retrospektiva: katere finančne spremembe so bile uvedene, kaj je delovalo
  • Peer-to-peer povratna informacija: kako druge podjetnice vidijo napredek

Trženje in prodaja – Ljubljana (30. 9., 7. 10., 14. 10. 2025) Ura: 15:00 - 16:30

3.

Lokacija: Ljubljana, Great Leadership Solutions, Dunajska 144

Mreženjski sklop vodi: Lucija Sajevec (So-ustanoviteljica podjetij GREAT Leadership Solutions, Infinite Pure Solutions in Infinit) z gostjami

To je ciljno usmerjen mreženjski cikel – tri intenzivna srečanja v majhni skupini podjetnic, ki se soočajo z izzivi pri učinkovitem trženju, nastopu na trgu ter prodaji doma in v tujini.

Naslavljamo resnične izzive podjetnic: kako se pozicionirati, kako izstopati, kako doseči kupce in partnerje ter kako izkoristiti tehnologije, ki so že danes na voljo.

30. 9. 2025 – Srečanje #1 Diagnoza

Gostja srečanja: Zala Gajser (vodja marketinga pri DeltaHub)

Cilj: Razjasnimo izziv, razbijemo ga na sestavne dele in definiramo konkretno ciljno stanje.

Vsebina:

  • Kaj podjetnice doživljajo kot oviro pri trženju in prodaji (npr. nizka prepoznavnost, neučinkovit digitalni nastop, težave pri vstopu na nove trge)
  • Postavitev skupnega fokusa: en izziv, različni pristopi
  • Uvod v ključna področja: digitalni marketing, osebna znamka, storytelling, umetna inteligenca, vstop na tuje trge
  • Določitev ciljev do 3. srečanja

Rezultat:

  • Jasno opredeljen trženjski/prodajni izziv vsake podjetnice
  • Dogovorjen skupinski cilj za napredek na področju pozicioniranja in dosega

7. 10. 2025 – Srečanje #2 Premik

Gostja srečanja: Sylvie Elisabeth Schoch (Founder and CEO of IP – International GmbH: Creative Catalyst to Unleash Hidden Organizational and Individual Potential)

Cilj: Predstavimo učinkovite pristope, orodja in prakse, ki delujejo danes – znotraj in zunaj Slovenije.

Vsebina:

  • Pregled sodobnih marketinških trendov (vpliv AI, personalizacija)
  • Vloga osebne znamke in storytellinga pri grajenju zaupanja
  • Primer dobre prakse: uspešen prodor podjetja na tuji trg ali učinkovit sejemski nastop
  • Delo v parih: ena podjetnica, en trženjski problem, ena izvedljiva rešitev

Rezultat:

  • Vsaka podjetnica izbere eno izboljšavo ali eksperiment (npr. uporaba AI orodij, preoblikovanje nastopa na družbenih omrežjih, priprava na sejem), ki jo preizkusi do 3. Srečanja

14. 10. 2025 – Srečanje #3 Rezultat

Cilj: Ovrednotimo izvedene spremembe in pripravimo nadaljnje korake za izboljšano tržno pozicijo.

Vsebina:

  • Retrospektiva: kaj smo preizkusile, kateri odzivi so bili najmočnejši, kaj ni delovalo
  • Peer-to-peer povratna informacija: kako podjetnice doživljajo trženjski nastop druga druge
  • Priprava naslednjega koraka: bodisi izboljšan sejemski nastop, izvozna strategija, ali okrepitev digitalne prisotnosti

Jaz kot podjetnica – Ljubljana (13. 10., 20. 10., 23. 10.) Ura: 17:00 - 18:30

4.

Mrežensko srečanje vodi: Mateja Koren (Ustanoviteljica Zavoda “SoundGarden” so.p. – Zavod za povezovanje, izobraževanje in kreativni razvoj z gostjami)

Lokacija: Ljubljana, Great Leadership Solutions, Dunajska 144

Mreženjski sklop vodita: Mateja Koren (Ustanoviteljica Zavoda “SoundGarden” so.p. – Zavod za povezovanje, izobraževanje in kreativni razvoj In Ina Kukovič Borovnik Ustanoviteljica Bela Voda – kustosinja raznolikega razmišljanja)

To je ciljno usmerjen mreženjski cikel – tri intenzivna srečanja v izbrani skupini podjetnic, ki želijo krepiti svojo osebno moč, izboljšati učinkovitost in voditi posel z več ravnovesja in jasnosti.

Naslavljamo tisto, kar pogosto ostane v ozadju: vodenje, obvladovanje stresa, osredotočenost in osebnostno rast kot pogoj za stabilno poslovno rast.

13. 10. 2025 – Srečanje #1 Diagnoza

Cilj: Zaznamo, kje izgubljamo energijo, kje stagniramo, in kaj nas (še) ovira v osebnem razvoju.

Vsebina:

  • Kaj podjetnice doživljajo kot osebni ali notranji izziv (npr. izgorelost, razpršenost, občutek preobremenjenosti, pomanjkanje fokusa)
  • Postavitev skupnega fokusa: en izziv, različne poti
  • Ključna področja: vodenje v času sprememb, notranja jasnost, postavljanje meja, učinkovitost in rutine
  • Določitev ciljev do 3. srečanja

Rezultat:

  • Jasno opredeljen notranji izziv vsake podjetnice
  • Dogovorjen skupinski fokus za osebno rast in izboljšanje učinkovitost

 

20. 10. 2025 – Srečanje #2 Premik

Gostja srečanja: Ina Kukovič Borovnik Ustanoviteljica Bela Voda – kustosinja raznolikega razmišljanja)

Cilj: Spoznamo učinkovite strategije za ohranjanje notranje moči, večjo zbranost in boljše ravnovesje.

Vsebina:

  • Praktični pristopi za upravljanje z energijo in miselnimi preobremenitvami
  • Primer dobre prakse: podjetnica, ki je s spremembo notranjega načina delovanja dosegla večjo učinkovitost ali osebni preboj
  • Izmenjava osebnih navad, orodij, rutin in pristopov (npr. jutranji rituali, prioritete, fokus)
  • Delo v parih: ena podjetnica, en osebni vzorec, ena sprememba

Rezultat:

  • Vsaka podjetnica izbere eno notranjo ali organizacijsko spremembo (npr. osredotočen urnik, uvedba energijskega odmora, prestrukturiranje fokusa), ki jo testira do 3. Srečanja

 

23. 10. 2025 – Srečanje #3 Rezultat

Cilj: Ovrednotimo notranje premike, prepoznamo, kaj deluje, in oblikujemo trajnostne osebne prakse.

Vsebina:

  • Retrospektiva: kaj smo spremenile, kaj je vplivalo na energijo in jasnost
  • Peer-to-peer povratna informacija: kako se je posameznica spremenila (zunanji pogled skupine)