Speaker

Niko Klanšek

Investitor, mentor in serijski podjetnik

Niko je izkušen investitor, mentor in serijski podjetnik z bogato tradicijo podjetništva. Od mladih let je gojil strast do poslovne inovativnosti, ki jo je negovala družinska dediščina podjetniških prizadevanj. Ta so vodila do soustanovitve več uspešnih start-upov, ki so prinesli impresivne rezultate, vključno z dvema donosnima izstopoma. Njegovo ostro oko za poslovne priložnosti ga je prav tako pripeljalo do investiranja v raznolik nabor startupov in Decentraliziranih Avtonomnih Organizacij (DAOs), kar je pripomoglo k njihovim uspešnim zgodbam.

Preden je vstopil v podjetniški svet, je bil Niko uspešen košarkar, kjer je razvil svoj tekmovalni duh z osvajanjem več državnih prvenstev v Sloveniji. Svoje vodstvene sposobnosti je nadalje uporabil kot predsednik profesionalnega košarkarskega kluba.

Trenutno je Niko ustanovni član Kenmare DAO, investicijskega sklada, specializiranega za zgodnje investicije v Web3 in blockchain projekte. Njegov podjetniški duh se razteza tudi v ustanovitev organizacije BizMe, globalne platforme, namenjene spodbujanju podjetništva in opolnomočenju obetavnih podjetnikov po vsem svetu.

Poleg svojih profesionalnih prizadevanj Niko črpa ljubezen do športa, potovanj, umetnosti in vrtnarjenja, zlasti gojenja tropskih rastlin od semena do sadeža. Njegova pot ga je vodila po celinah; življenje, študij in delo v različnih kulturnih okoljih EU, ZDA in Azije, vsako od teh je obogatilo njegovo globalno perspektivo in vpliv.

IZOBRAZBA:
#Fordham University
#Harvard Business School

Spletna stran
Medium
Wikipedia
Kickstarter

AllSessions

Dan 3
29/06/2024
16:45

Kako uspešno crowdfundati svoje sanje

29 June
Čas: 16:45 - 17:45
Lokacija: Vista
Vodnik: Niko Klanšek

Si že kdaj financiral/-a sanje nekoga drugega? Je šlo za altruistično dejanje ali pomoč prijatelju ali znancu, da izpolni svoje sanje? Ponavadi je vsak od nas že bil pozvan v kakšni kampanji, da je podprl ustvarjalce pri njihovih prizadevanjih.

Če želiš prodati dobro zgodbo, mora ta biti sestavljena iz elementov pričakovanja (bildanje radovednosti) in ekskluzivnosti (želja po pripadnosti). Pomaga tudi časovni pritisk (omejen čas možnosti pridružitve).

Kaj dela crowdfunding platforme tako izjemne? Kakšni so ljudje, ki dosegajo dobre crowdfunding kampanje? Gre tukaj samo za marketing ali se za uspešno kampanjo skrivajo druge matrike in vrednote? Raziskali bomo, kaj so ključne lastnosti, ki jih mora imeti dobra kampanja tako s tehničnega vidika, kot tudi z osebnega.

Bodi na

tekočem

Prijavi se na e-novičke, cel tribe nas je! 

Nekaj mleje …

Pozdravljamo te v SoundGarden skupnosti!

Bold-projects © 2024 SoundGarden.