Masha Mazi
Alkimistka blagovnih znamk
Masha Mazi je strateginja razvoja blagovnih znamk, ki je svoje znanje in izkušnje je nabirala pri velikanih kot sta Porsche in Združeni narodi preden se je premaknila v delo z butičnimi podjetji in posamezniki s srčno vizijo in trajnostno naravnanostjo. Zadnji dve leti raziskuje vzporednice in stičišča znamčenja ter podjetništva z domišljijo, globinsko ekologijo, globinsko psihologijo in duhovnostjo. Za sabo ima 70+ slovenskih in globalnih naročnikov, ki jim je pomagala razvijati njihove blagovne znamke in izkušnje.
Masha Mazi je strateginja razvoja blagovnih znamk, ki je svoje znanje in izkušnje je nabirala pri velikanih kot sta Porsche in Združeni narodi preden se je premaknila v delo z butičnimi podjetji in posamezniki s srčno vizijo in trajnostno naravnanostjo. Zadnji dve leti raziskuje vzporednice in stičišča znamčenja ter podjetništva z domišljijo, globinsko ekologijo, globinsko psihologijo in duhovnostjo. Za sabo ima 70+ slovenskih in globalnih naročnikov, ki jim je pomagala razvijati njihove blagovne znamke in izkušnje.