Speaker

Anja Korenč

Umetniška direktorica

Anja Korenč je umetniška direktorica na marketinški agenciji Bold Group. Zadnjih 10 let je fokusirano gradila na specializiranosti v oblikovanje brandinga in embalaže. Svoje znanje in izkušnje o znamčenju in embalaži večkrat deli na raznih predavanjih bodisi študentom na delavnicah raznih slovenskih inkubatorjev ter tehnoloških parkov ali pa na konferencah oz. kakšnih drugih dogodkih.

V preteklosti je soustanovila in ustanovila dve prehrambeni blagovni znamki: večkrat nagrajeno blagovno znamko I Like Tofu, ki je bila prisotna na večih trgih, in z value propositionom precej drugačno Bitchy Club. Danes aktivno sodeluje z različnimi velikimi in manjšimi naročniki ter zanje snuje kvalitetne in trdne oblikovalske in marketinške rešitve. Njeno delo lahko vidimo na raznoraznih trgovskih policah in v različnih drugih medijih.

AllSessions

Dan 3
29/06/2024
15:00

Kako se soočiti s sindromom vsiljivca v osebnem brandingu?

29 June
Čas: 15:00 - 15:45
Lokacija: Džungla stage

“Impostor sindrom” oz. sindrom vsiljivca nas spremlja pri vsakodnevnih odločitvah. Kako se spopadamo z negativnimi mislimi, ko se kot javna osebnost izpostavljamo medijem? Kako nas mnenja in komentarji drugih omejujejo pri izražanju svoje resnice in podajanju avtentičnosti v javnosti? Kaj narediti, ko nimamo navdiha za javno izražanje in katerih elementov se posluževati, da premagamo sindrom vsiljivca?

Je mantra “Be scared but do it anyway” pravi koncept ali so tukaj še kakšni drugi prijemi? Sogovornici bosta razkrili, kako utišati vsiljivce na poti osebnega brandinga, da ta žari z iskrenostjo in s samozavestjo, ki si jo blagovna znamka, ki jo zastopamo, zasluži.

Bodi na

tekočem

Prijavi se na e-novičke, cel tribe nas je! 

Nekaj mleje …

Pozdravljamo te v SoundGarden skupnosti!

Bold-projects © 2024 SoundGarden.