Zadnje čase na družbenih omrežjih opažam veliko ponavljanja trendov in neizvirnih objav, napisanih s pomočjo AI orodij. Čeprav nimam nič proti trendom ali umetni inteligenci, verjamem, da takšna vsebina ni tista, ki gradi močno skupnost, prepoznaven brand podjetja – in zagotovo ni optimizirana za pristno prodajo ali komunikacijo. Zato bomo na tej delavnici spregovorili o avtentičnosti. Razmišljali bomo o svojih osnovnih vrednotah, o vrednotah našega podjetja, o svojih življenjskih zgodbah in o tem, kako želimo, da nas stranka doživi. Verjamem, da sta prav ranljivost in avtentičnost tisti, ki bosta v dobi umetne inteligence postali največja prednost – in razlog, da nas bodo ljudje želeli poslušati, spremljati in kupovati od nas.
Bodi na tekočem,
prijavi se na e-novice
Prejemniki SoundGarden novic prvi izvedo o programu in urniku festivala, potrjenih vodnikih in programskih posebnostih. Deležni so ekskluzivnih popustov na festivalske vstopnice.