fbpx

Rast podjetja: iz freelancerja v mednarodno podjetje

Nastja Kramer Pesek

Neža Mlakar

Martin Rojnik

Nina Majcen

Kako zares težko se je prebiti iz lokalnega okolja, iz dela v garaži, da prideš do mednarodnega podjetja? Kaj se spremeni, ko podjetje preraste lokalne oz. državne meje, kako se takrat spremeni način poslovanja? Kako se države razlikujejo po načinu poslovanja, poslovni komunikaciji in rezultatih? Kje so največje prepreke in kateri koraki so nujno potrebni, da sploh pridemo do tega preboja? Ali gre res samo za odrekanje ali prideš do točke, kjer začneš v poslu res uživati?

V knjižni uspešnici Mindset avtor dr. Carol S. Dweck govori o razvojni miselnosti in sposobnosti spreminjanja svojega načina življenja, če svoje togo razmišljanje spremeniš v razvojno. Togo razmišljanje je vodilo, kjer sebe vidimo kot posameznika, ki ima svoje omejitve in sposobnosti, dane že od rojstva in so le-te omejene, medtem ko ob spremembi miselnosti v razvojno, prepreke vidimo samo kot priložnosti za učenje in napredovanje svojega dela, mogoče iskanje alternativnih opcij ali ustvarjanje kreativnih prebojev. Takšna miselnost nam pomaga, da v težkih časih “ne vržemo puške v koruzo”, ampak iščemo načine, kako težki časi postanejo učeča se izkušnja.

Uspešni podjetniki vemo, da je čisto vsak ‘padec’ samo en korak na poti do naslednjega uspeha. Napake raje poimenujemo ‘izzivi’ in jih sprejemamo kot del podjetniškega vsakdana. Z rastjo podjetja, sploh takšnega, ki se širi na mednarodne trge, se pojavijo povsem nove prepreke, ki jih prej ni bilo.

Na panelu predstavljamo ekipo podjetnikov, ki živijo in delujejo v razvojni miselnosti pri nadgradnji in implementaciji svojih projektov v podjetjih in ki so svoja podjetja uspešno lansirala na tujih trgih. Gostje panela so Nastja Kramer Pesek iz podjetja Malinca, Martin Rojnik iz podjetja Graska in Neža Mlakar iz podjetja LaPopsi. Panel povezuje in vodi Nina Majcen, uspešna podjetnica, raziskovalka in sodelavka ekipe Saša inkubatorja.