fbpx

Infosponging

“Innovations come from looking to see what the rest of the world is doing and maybe if you could borrow from that,”

Jeff Hoffman 

Infosponging je besedna zveza, ki jo je izumil poslovnež Jeff Hoffman in zajema nekaj, kar radovedni posamezniki počnejo že vse življenje in je sedaj dobilo uradno poimenovanje. Gre za raziskovanje nesorodnih panog z namenom pridobivanja nove perspektive in osvežitve razmišljanja. Namen infosponginga (srkanja informacij) je vpijanje raznolikih informacij, ki vpeljejo v naše poslovanje več inovativnosti in kreativnosti. Skozi procese učenja o popolnoma različnih temah na raznolikih primerih se izognemo uokvirjenem načinu razmišljanja, “out of the box”. Tu se zgodijo tisti ključni ‘AHA’ momenti. S črpanjem različnih informacij, prihaja do enkratnih novih povezav.

Najbolj znani podjetji, ki sta nastali (tudi) zaradi uporabe infosponging principa sta Uber in Airbnb. Pa tudi drive-in modeli hitre prehrane, ki so se zgledovali po konceptu bančništva. 

Verjamemo v moč prehajanja medsektorskega znanja, ki te pretrese, ti poda nove iskrive momente, kjer se zgodijo razodetja. Tista sladka točka, ki nam da vedeti, da smo ljudje radovedni in kreativni ter v procesu vsakodnevnih obveznosti in ritualov včasih pozabimo stopiti iz zaciklanosti dnevnih opravkov. 

Zato izstopamo iz sivine robotske ritualnosti, na kreativni peskovnik ustvarjalnosti. Do srečanja pa še inspiracijski video Dušana Kastelica, ki povzame pomembnost razvoja lastne sreče in poguma za preseganje omejenega načina razmišljanja, ne glede na okolico. Eden najboljših kratkih animiranih videov pri nas:

Leave a Comment