fbpx

Martin Rojnik

 

Odraščanje na ekološki visokogorski kmetiji je Martina Rojnika povezalo z zemljo in ta odnos do narave je narekoval tudi njegovo poslovno kariero. Več kot desetletnemu pridobivanju izkušenj na področju marketinga in vodenja projektov za največje oglaševalske agencije na Balkanu je sledilo dvoletno usposabljanje za kuharja v več kot desetih restavracijah; med drugim je delal tudi za nekatere z Michelinovimi zvezdicami nagrajene restavracije, kot sta nemški Rutz (3 zvezdice) in Hugos (1 zvezdica). V Sloveniji je sodeloval tudi z Ano Roš, najboljšo kuharico na svetu, iz Hiše Franko, ki se ponaša z dvema zvezdicama.

Leta 2014 je soustanovil Inštitut S.U.R.F., ki je do zdaj izvedel več kot 300 prehranskih in gostinskih dogodkov ter izobraževalnih programov. Leta 2018 je postal soustanovitelj in izvršni direktor podjetja Kucha, ki se je že v prvem letu delovanja uvrstilo na 25. mesto med 50-imi najboljšimi veganskimi restavracijami v Evropi in razvilo široko paleto rastlinskih izdelkov. Leta 2021 je uvedel novo blagovno znamko Grashka s sedežem na lastni ekološki družinski kmetiji na Graški Gori in proizvodnimi obrati v Velenju, z željo po razvoju inovativnih prehranskih izdelkov na rastlinski osnovi in praks regenerativnega kmetijstva.